čtvrtek 14. února 2013

Můj týden v UK :)

Na vaše SKVĚLÉ doporučení jsem se rozhodla napsat, jak trávím každý den, co mě baví a naopak co nesnáším a beztak to musím dělat, kam chodím ráda nakupovat a tak dále! :D
Děkuji za tuto radu, protože je pravda že píšu jen o tom, co dělám v sobotu a to už může být trošku nuda...
PLEASE..COME IN !

Sice to není obrovskej pokoj, ale já si ho oblíbila hned! Kromě toho všeho si rodinka hledá nový barák, protože tento si pronajímají a pro ně je opravdu malý (semi-detached house). Teď v neděli se byli dívat na jeden a jsou z něj nadšení. Když mi máma ukazovala obrázek tak mi spadla huba! Vypadal skoro jak dům z O.C :D asi 6 - 8 pokojů - každej s koupelnou, zimní zahrada, obrovská zahrada a příjezdová cesta, v každé místnosti televize..no prostě ráj. Takže pokud jim to klapne, tak se s něma budu stěhovat :)


   Takže...jak začít? Asi tím co musím dělat každý den. Ráno mám budíček v 7:00 a jdu vzbudit malýho. Pro ty kteří nevíte, tak se starám jen o jednoho klučinu (jmenuje se Prithvi a v pondělí mu bude 12) a mimochodem je to ten nejhodnější,nejmilejší a nejskvělejší klučina kterýho jsem kdy potkala! A ještě ke všemu strašně chytrej. Baví ho dějepis, přírodopis a mnoho dalšího. No takže v 7hod jdu k němu do pokoje, tam mi jako každé ráno odpoví místo good morning toto: "wake me up at 7:07 :D ze začátku jsem fakt měla výtlem když mi tohle říkal každý den, ale už jsem si zvykla. Sedm minut je sedm minut :D Je to ale k něčemu dobrý, protože těch sedm minut mám pro sebe, vyčistím si zuby atd..pak si je jde čistit on a já mu mezitím ustelu postel a nachystám uniformu. Poté jdeme do kuchyně a tam si většinou snídani chystá sám (kakao, cereálie s mlékem) a nebo chce abych mu oloupala pomeranč nebo nachystala sandwich (a odkrojila kraje :D!). Takže nic složitého. Většinou ho veze do školy autem jeho máma a vyzvedává ho ze školy, tak si po snídani můžu jít lehnout do postele aspoň na hodinku. Tohle je vážně výhoda, protože oproti ostatním rodinám, co jsem četla na internetu, vodit do školy musí au-pair každý den. Mě to ale v žádným případě nevadí a když ho do školy musím odvést, tak ráda! Dál každý den musím pomáhat v kuchyni, ale opět nic těžkého: nakrájet cibuli (tu mimochodem používá "máma" snad do všech jídel), rajčata, nastrouhat sýr, udělat rýži nebo těsto na indické placky,které jedí jako přílohu k mnoha jídlům (ty se dělají přímo z mouky, jen se do nich přidá voda a udělá těsto...pak se vyválí, dá na pánvičku bez oleje, otočí se z obou stran a pak přímo na oheň, kde se nafouknou...když to dělala poprvé,tak jsem koukala s otevřenou pusou :D) Vypadají asi takto:


Tak to by asi bylo to, co musím dělat každý den. Teď to další...V pondělí taky chodím ráno do školy od 9:30 do 11:30 a pak rychle zpátky domů, kde na mě čeká úklid jako utírání prachu a vysávání. V úterý mám opět školu ve stejnou dobu, ale odpoledne volno. V tuto dobu většinou "máma" spí, protože ji čeká noční a já hlídám malýho. Nevím jestli hlídání je správný slovo, protože většinou si hraje na tabletu nebou kouká na simpsonovi. Je už hold samostatnej :) Většinou ale spolu hrajeme na internetu hru tanky a ikdyž to není hra pro holky, vždycky se nasmějeme :D nebo se koukáme na Harryho :) Středu mám většinou celou volnou, takže buď lenoším nebo peru a žehlím. To záleží jen na mě jestli to chci dělat ve středu nebo čtvrtek. Čím rychleji si to udělám, tím líp pro mě samozřejmě :) Když je pěkně, tak vyrážím k nám na High Street oblítnout moje oblíbené sekáče, kde pokaždé najdu super věci a hlavně levný! nebo se jen projít a fotit. A když se mi chce, tak dělám i něco do školy (ale přiznám se, že to je opravdu jen někdy :D) Tak to by bylo k mému volnu, jinak ve čtvrtek ještě vynáším odpadky. V pátek mám zase úklid jako v pondělí a to je asi tak vše. Kromě těchto věcí mě kolikrát i host-mum pošle do obchodu pro mlíko,chleba nebo jogurty. Abych to nějak shrnula, tak TĚŽKÉ práce tu opravdu moc není a jak bych to asi nazvala : "Měla jsem štěstí jako nikdy, že jsem se dostala k takové milé a super rodině"

Teď vám ukážu co všechno najdete v mém super pokoji :)
Kromě velkého nepořádku teda :D

Například moje oblíbená knížka (anglicky) a káva..jako každé ráno !
 
Můj úžasnej hrnek, který jsem doslala od sestřičky !
 
 ♥
 
 
 
 
 
 
 Doufám, že vám tohle pro začátek stačí a já slibuju, že takových příspěvků bude víc ! Když říkám jiných, myslím tím jiných než jen soboty. A teď budou hezčí, protože mi včera přišel nový foťák, se kterým jsem naprosto spokojená :)
 
 

4 komentáře: