pondělí 11. února 2013

BRITAIN´S GOT TALENT aneb další skvělý den !

Jsem zpět !!! Ale hlavně se Vám všem chci omluvit, že tu dlouho nebyl žádný příspěvek k přečtení. Jak by řekla angličanka " I´m so sorry !" Není to tím, že bych nikde nebyla, ale spíš jsem neměla náladu. Poslední dobou je to jako kdybych se neznala, nevěděla co dělat a pořád jen přemýšlela. Už to je víc jak 3 měsíce co jsem tu..nemůžu tomu sama uvěřit jak ten čas letí, ale je to tak !!! Jen se mi zdá, že čím dýl tu jsem, tím víc je mi smutno. A to nemyslím jen rodiče a rodinu celkově, ale i osobu, na které mi vážně záleží a doufám, že si to uvědomuje a dá mí šanci to zkusit i takhle na dálku :-*
  Jak se většinou říká " Jednou jsi dole, jednou nahoře"
 
 
 
Teď už dost omluv a přemýšlení, protože jsem zpátky a v plné síle a všechno co jsem řekla o konci blogu atd. beru zpět !
 
 
 
Takže teď zpátky ke každotýdenní sobotě s Lily. Někdy si říkám, že až jedna z nás nebude mít čas, tak to bude katastrofa :D. Už ráno jsem byla znechucená z tohoto typického anglického počasí..ZASE! :D, ale přece nám to nezkazí plány. Jako každou sobotu jsme si nejdřív zašly koupit něco k jídlu, potom na kafe a vzhůru poznat něco nového. Tentokrát jsme objevily v centru moje oblíbené červené telefonní budky :)
 
 
 
 
Na Victoria Square už jsem byla hodněkrát, ale tohle jsem objevila teprve v sobotu. May 1993 :) (škoda že to byl 6. květen a ne 17. :D)
 
 
 
Po Vicoria Square jsem byla s Lily domluvená, že mi udělá pár fotek na lookbook (někteří viděli na facebooku, ostatní uvidí později zde) a tak jsme zašly na místo, kde není moc lidí. Všechno dobře dopadlo, velká zima mi byla bez kabátu :D,ale já jsem blázen, kterej pro fotku udělá cokoliv jak už někteří víte :D a po cestě jsme ještě ke všemu narazily na neočekávané! Británie má talent...přála bych vám nás vidět a slyšet " chci potkat někoho slavnýho...že tu bude někdo, prosíííím....chci podpis" :D Nikoho jsme ale nepotkaly, tak snad příště...třeba Harryho Pottera nebo One Direction !:D
 
 
 
 
 
Celkově bych řekla, že to byl úžasnej den po dlouhé době !
 
A ještě vás chci poprosit, pokud budete mít minutku, klidně anonymně mi napište co si o tomto všem(myslím pobytu v UK) myslíte nebo i o mě, co bych měla změnit atd.  Beru rady, komentáře a to ať jsou špatný nebo dobrý :)
 


3 komentáře:

  1. Určitě v tom pokračuj :) Závidím ti tvoji cestu do UK, hned bych jela :(

    OdpovědětVymazat
  2. Nevzdávej to!!!:)..i když musí být opravdu těžký být tak daleko sama od rodiny a všechno co máš ráda:)..ale je to pro tebe obrovská zkušenost:)..poznáš spoustu nových věcí:)..a myslím, že už i měníš styl oblékání:) na takovej ten velkoměstskej:D..a to se mi líbí:)..takže vytrvej:)..a hlavně piš dál:) i třeba o dětech, o který se staráš nebo jaký je to v rodině:)..miluju tvoje příspěvky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tak, pěkně piš dál. A hod sem nejaky fotky rodinky a pokec jak to u nich chodí, o kolik dětí se staráš a tak.. Jak třeba vypada tvuj běžný den (nejen vikendove vylety po okoli ) Co máš za povinnosti. :)

    OdpovědětVymazat