středa 2. ledna 2013

Nejkrásnější Vánoce v ČR a pak zase Birmingham !

Prosinec začal a já se nemohla dočkat 15. prosince - mého "návratu" domů. Čas ale utekl jako voda a najednou bylo 14. Večer jsem si nachystala kufr a všechno co jsem potřebovala s sebou, "máma" mi objednala taxík na půl 5 ráno a já mohla jít v klídku spát. Kdyby to ale jen šlo. Musela jsem pořád myslet na kufry a jejich váhu,protože jsem mohla mít jen 15 kg na odbavení a 10 kg do letadla a na normální váze, kterou tu mají mi to ukazovalo špatně. No co už :D Taxík byl na ulici a já musela jet. Takhle si jdu ke dveřím a čekám než mi taxikář odemkne a najednou slyším "Do you want to drive?" a já mu říkám "Why?" ..no stála jsem vpravo na straně řidiče :D Jako bych to nevěděla, ale tím jak jsem byla nervózní, tak jsem zmatkovala. Pak sednu do taxíku a pořádně se podívám na mého super taxikáře a co nevidím? Pána, který vypadá jako terorista...Celou cestu jsem sledovala značky letiště, jestli opravdu jedeme správně. Tohle se může stát jen mně!
   Moje první kroky na letišti směřovaly k váze. Samozřjemě kufr na odbavení měl 16 kg,tak jsem musela předělávat věci. Všechno šlo jako po másle, kontrolu jsem přešla bez problémů a tak hurá na záchod sundat všech 10 vrstev co jsem měla na sobě, abych ušetřila kila :D Příruční zavazadlo jsem mohla mít jen jedno, a tak když jsem prošla kontrolou, rozdělila jsem si to do více tašek, aby se mi líp nesly. A to byla velká chyba, jak jsem později zjistila! Před nástupem do letadla kontrolovali, jestli se naše zavazadlo vleze do těch jejich "košíků" nebo jak tomu říkají :D Takový nervy jsem snad nikdy neměla. Zavazadlo mi nešlo zavřít, ruce jsem měla dodřený od zipu a když jsem přišla na řadu, paní mi řekla, že buď mám zaplatit 50 liber nebo něco vydělat. To jste mě měli vidět :D V rychlosti jsem na sebe oblíkla všechno co se dalo, vedro mi bylo, vlasy mi padaly pořád do obličeje, začala jsem se červenat...no prostě hrůza! Nakonec jsem to tam trošku narvala a paní mě pustila do letadla. To bylo jediný štěstí.

A tak hurá za rodinkou na Vánoce :)!
 
 
Popisovat tady všechno co jsem dělala doma asi nebudu, bude stačit jen málo. Pekla jsem, balila dárečky, pomáhala mamče s vařením a prostě si užívala. A o svařákách skoro každý den ani nemluvím :D Obzvlášť v den,kdy jsem přiletěla. Takovou chuť jsem měla na svařák, že jsme domů pozvali celou rodinku a uvařili svařáček doma. Dopadla jsem ani nevím jak :D Aspoň jsem ten příjezd pěkně oslavila. Vánoce už se blížily a já se nemohla dočkat. Věděla jsem že toho moc nedostanu, protože hlavní dárek notebook a letenku do ČR a zpátky jsem dostala s předstihem,ale na co jsem se nejvíc těšila, byla radost z dárků, co dostali ode mě :) Tak tady je pár fotek z Vánoc :)
 
 
 
 
Nejúžasnější rodiče a sestřička na světě :-*
 
 
 
 
Cukroví sice nejím, ale povedlo se nám :)
 
 
 
To by bylo z Vánoc asi všechno. To nejdůležitější co jsem dostala, byla možnost trávit Vánoce s moji úžasnou rodinkou ♥
 
 
Na Silvestr jsem se pustila se sestřičkou do pečení šneků a dopadlo to následovně :) A byli výborní !
 
 


 
 
 
A 1.1.2013 mě čekal už jen odlet zpátky a zase loučení :( Sice to nebylo těžký jako když jsem odlítala poprvé, ale i tak jsem musela brečet. Ještě že ten čas tak utíká a já zase brzo přiletím !
 
 
 
letiště Bratislava
 
 
 
 
 
Večerní Birmingham :)
 
 
Teď když jsem zase zpátky se můžete těšit na další dávku mých zážitků ! Držte mi palce ať to tu nějak přežiju :)


Žádné komentáře:

Okomentovat