neděle 13. ledna 2013

CUSTARD FACTORY

Na tento den jsem se opravdu těšila! Custard factory (čtvrť, ve které můžete vidět barevné domy, obrovské malby na zdi, ale také mnoho Vintage obchodů). Už ráno jsem věděla, že počasí moc pěkné nebude, protože jsem z okna viděla že sněží. Ano sněží :D! Neobvyklá věc tady. Naštěstí hned roztál, přestalo pršet a tak se mohlo vyrazit. Sice byla zima a foukalo, že jsem drkotala zubama, ale všechno se to dalo přežít s kávou ze Starbuck :D Cesta alespoň rychleji utekla a na místo jsme dorazily asi za 10 minut z centra.

Po příchodu do jedné z budov už na nás čekali tito úžasní chlapci :D









 A jak jsem malinká :D








 Vintage shop ! Krásný věci tam mají ! Myslím, že Liduška Pospíšilová by si vybrala :) Doufám,že si to přečte :D







Po náročné návštěvě všeho možného jsme se vydaly pro něco na jídlo a na nákupy. Nesmím zapomenout napsat, že jsem potkala i dvě češky, které na mě koukaly jak nevím na co, když jsem začala mluvit česky :D To bylo poprvé, co jsem tu slyšela češtinu. Po problémech s vlakem a cestou domů, která trvala asi 30 minut (normálně trvá 8) jsem úspěšně dorazila domů, umyla kupu nádobí a zalezla se svojí super nahřívací dekou kterou jsem dostala na Vánoce, do postele a pustila si můj oblíbený film :) Harryho Pottera :D

Snad jste si čtení užili jako já tento den tady :)!

Žádné komentáře:

Okomentovat