neděle 18. listopadu 2012

First Sunday outing !

Ráno se vzbudím, kouknu z okna ven a ono je krásně ! Rychle se nasnídám a vyrážím na průzkum okolí !





 
 
 
Počasí tady je opravdu nepředvídatelné. Ráno krásně a během pár hodin zataženo. Co dodat : tohle je Anglie!
 
 
 
The University of Birmingham Clocktower
 
 
 
Tohle stálo za vyfocení. Zajímalo by mě která slečna tímto autem jezdí do školy :D nebo snad nějaký chlapec? :D
 
 
 
 
 
 
 
Když jsem si poprvé objednávala latté ve Starbucks, tak jsem ho dostala do hrníčku. Pak jsem si ho objednávala podruhé,ale chtěla jsem ho s sebou a oni na mě koukali jak kdybych chtěla bůhvíco(vůbec mi nerozuměli :D) Než mi paní vysvětlila že tady se tomu říká plastic cup :D
 
 
Na závěr jsem se rozhodla jet opět do centra Birminghamu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přála bych vám tu být. Je to tu opravdu krásný, obzvlášť teď - v období Vánoc :)
 
 
 
Ráno krásně, odpoledne prší a večer to vypadá takhle. Nádhera :)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat